دسته بندی :  دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مغازه برای شغل‌های مختلف در اصفهان

دکوراسیون داخلی مغازه در اصفهان

از مهمترین اقدامات قبل از تاسیس مغازه و فروشگاه در اصفهان توجه به دکوراسیون داخلی و طراحی منحصر به فرد آن است. فروشگاه با طراحی اصولی قطعا افراد بیشتری را جذب خواهد کرد و در نهایت فروش و سود بیشتری حاصل خواهد شد. 

با مراجعه به لینک زیر از اهمیت دکوراسیون داخلی مغازه آگاه خواهید شد.

دکوراسیون داخلی مغازه

در این مطلب به بررسی دکوراسیون سه شغل پر رونق طلا فروشی، پوشاک فروشی می‌پردازیم.

دکوراسیون داخلی طلا فروشی

دقت داشته باشید که شما برای افزایش راندمان فروش و موفقیت در رقابت با رقبای شغلیتان نیاز دارید همواره به روز باشید. یکی از مهم‌ترین نکات در این زمینه دکوراسیون جذاب است.

صنف طلا فروشی به دلیل حساسیت شغلی بالایی که دارد، برای طراحی دکوراسیون لازم است که تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان با رعایت تمام نکات مهم طراحی را انجام بدهد. زیرا هرگونه کوتاهی ممکن است خسارت مالی و جانی به همراه داشته باشد. اکثر مشتری‌های طلا فروشی خانم‌ها هستند. پس بهتر است طراحی به سبکی باشد که توجه خانمها را جلب کند و بازدهی کار بالا برود.

در طراحی داخلی طلا فروشی متراژ مغازه مهم است. اگر متراژ مغازه پایین است طراحی‌های مدرن  گزینه‌ی مناسبتری برای شماست زیرا فضا را بزرگتر نشان خواهد داد. استفاده از آینه‌های لوکس از دیگر ترفند هایی است که فضا را بزرگتر نشان خواهد داد.

ویترین طلا فروشی

مهم‌ترین بخش طراحی دکوراسیون طلا فروشی در اصفهان، طراحی ویترین طلا فروشی است. که باید به نحوی باشد که در نگاه اول نظر مشتری را جلب کند. در واقع توانایی جذب مشتری به سمت مغازه را داشته باشد.  از طرفی اکثر خانم‌ها به مغازه‌های لوکس، پر نور و لاکچری توجه بیشتری دارند. شما باید تلاش کنید در این زمینه از سایر مغازه‌ها متمایز باشید. اگر دقت کنید طلا فروشی‌ها در اصفهان در یک بازار متمرکز شده اند پس اگر به جنبه‌ی رقابتی دکوراسیون فکر کنید باید طراحی متفاوتی نسبت به سایر مغازه‌ها داشته باشید. پس طراحی و تمیزی مغازه با ویترین خاص که طلاها را به خوبی نمایش بدهد باید اولویت شما در این کسب و کار لوکس باشد.

در طراحی ویترین از نورپردازی غافل نشوید. نور طلا‌های شما را با جزییات بیشتری نمایش می‌دهد. ویترین‌ها شفافیت کافی داشته باشد که زیبایی طلا را به خوبی به مشتری نشان بدهد.

امنیت طلافروشی

امنیت یک فروشگاه لوکس مثل طلا فروشی بسیار مهم است. که کارفرمایان باید به اندازه کافی به آن توجه کرده و هزینه کنند. هر چقدر مغازه‌ی شما لاکچری‌تر باشد علاوه بر افزایش مشتریان واقعی، احتمال ورود افراد سودجو هم زیاد خواهد شد. به همین دلیل امنیت باید دغدغه‌ی هر فروشنده‌ی طلا و جواهر باشد.

 

دکوراسیون مناسب فروشگاه لباس

این روزها شلوغترین فروشگاها، فروشگاه لباس فروشی است. البته تعداد آنها هم به دلیل تقاضای بالا، زیاد است. به همین دلیل جنبه‌ی رقابتی در این صنف قابل بررسی است. لباس مهم‌ترین کالایی است که همواره در تمام فصل‌های سال پر تقاضا بوده و در بین افراد حتی با سنین مختلف خرید لباس جز نیاز‌های مهم است.

اگر شما فروشنده‌ی لباس هستید آگاه باشید که دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بسیار مهم است. و تاثیر مستقیم در میزان فروش و راندمان کار شما دارد. و شما را برنده رقابت با هم صنفی‌ها می‌کند. پس علاوه بر کیفیت لباس، زیبا و به روز بودن اجناس به شکیل بودن و مورد پسند بودن دکوراسیون فروشگاه هم اهمیت بدهید. خیلی مهم است که شما برای چه رده‌ی سنی از افراد لباس عرضه میکنید و با توجه سلیقه‌ی افرادی که بیشتر قرار است در فروشگاه شما خرید کنند دکوراسیون را طراحی کنید. اگر برای کودکان لباس میفروشید دکوراسیون شما باید کودک پسند باشد. محلی برای بازی بچه‌ها و یا نشستن آنها در فروشگاه مشخص کنید. تا بچه‌ها با علاقه‌ی بیشتری در فروشگاه شما خرید کنند و همین نکته باعث می‌شود والدین همواره فروشگاه شما را برای خرید انتخاب کنند. و اگر سبک لباس‌های شما برای جوانان و نوجوانان است دکوراسیون باید طبق سلیقه‌ی غالب جامعه‌ی جوان طراحی شود.

همواره سعی کنید به شیوه ای دکور بزنید که بخشی از لباس‌های فروشگاه به صورت آویزان و یا پشت ویترین باشد تا مشتری بتواند انتخاب کند و یا جذب زیبایی لباس شود.

به هرحال این نکته وجود دارد که اولین چیز در نگاه اول دکوراسیون و نحوه‌ی چیدمان لباس‌ها است که نظر افراد را جلب خواهد کرد. سعی کنید لباس‌ها را به شیوه ای در مغازه قرار بدهید که مشتری وقتی در مغازه راه می‌رود، لباس‌ها و دکور را میبیند در خود احساس نیاز به لباس را حس کند. نورپردازی مناسب و جذاب تاثیر زیادی در شیک‌تر و زیباتر دیده شدن لباس‌ها دارد. نورپردازی کل دیوار‌ها محیط را جذاب کرده و مشتری احساس خوبی پیدا می‌کند و همین حس خوب باعث بازگشت مجدد افراد به فروشگاه شما خواهد شد. سعی کنید شیک‌ترین لباس‌ها در بهترین جای مغازه باشد. ویترین فروشگاه را همواره تغییر دهید اجازه ندهید که یکنواخت باشد. همواره تمیز، مرتب با نورپردازی شیک باشد. آویزها گزینه‌ی خوبی هستند اگر که از آنها در بعضی قسمت‌های فروشگاه استفاده کنید. به این ترتیب که مشتری با بتواند به جنس و سبک لباس راحت‌تر دسترسی داشته باشد. با این حال سعی کنید مغازه زیاد شلوغ نشده و باعث گیج شدن مشتری نشوید. در نورپردازی از نور آبی استفاده کنید.

سبک کار شما در نحوه و انتخاب نوع دکوراسیون بسیار نقش دارد. اگر شما فروشگاه لباس رسمی برای آقایان یا خانمها هستید نمیتوانید از دکورهای اسپرت و یا شلوغ استفاده کنید. بلکه طراحی باید به سمت دکوراسیون کلاسیک و رسمی‌تری برود.

هرگز مغازه را کم نور و تاریک نکنید.. نورپردازی درست و پر انرژی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون است. نه تنها نور پردازی کل فروشگاه بلکه نور اتاق پرو هم اهمیت زیادی دارد. سعی کنید فضایی برای نشستن و استراحت مشتری فراهم کنید. از آینه‌ها غافل نشوید و سعی کنید در قسمت‌های مختلف فروشگاه آینه کار شود. تهویه و بوی خوب مغازه را جدی بگیرید.

یک نکته‌ی ظریف درمورد پیشخوان مغازه این است که سعی کنید در کنار درب ورود نباشد. زیرا حس خوبی درهنگام ورود افراد نمیدهد. پس سعی کنید گوشه‌ی مناسبتری برای پیشخوان انتخاب کنید. اگر مغازه‌ی کوچکی دارید پیشخوان‌های بزرگ را انتخاب نکنید.

تمام این نکات در صورتی اجرایی خواهد شد که شما برای طراحی دکوراسیون فروشگاه به تیم تخصصی طراحی دکوراسیون در اصفهان مراجعه کنید. تا بهترین ایده‌ها را به شما ارایه بدهند




نظرات شما

    افزودن نظر شما