دسته بندی :  لاکر

سقف کشسان لاکر چیست؟چه ویژگی هایی دارد؟

سقف لاکر چیست؟

تا به حال در مورد سقف آینه ای شنیده اید؟بله نام دیگر سقف لاکر آینه ای است.زیرا همچون آینه توانایی انعکاس نور و بازتاب آن را دارد. جنس این سقف مثل سایر سقف‌های کشسان از پارچه ای است خاصیت کشسانی دارد.مهمترین ویژگی این سقف این است که به دلیل انعکاس نور فضا را بزرگتر از چیزی که هست نمایش می‌دهد.و طیف وسیعی از رنگ‌ها را می‌توان در آن استفاده کرد.به دلیل جلوه‌ی رویایی و خاصی که به فضا می‌دهد بسیار در طراحی مدرن و دکوراسیون‌های امروزی کاربرد دارد.پارچه‌ی لاکر با توجه طراحی فضا برای انواع محیط‌ها مثل مسکونی ،اداری و تجاری کاربرد دارد.نصب سریع و راهکارهای زیاد و متنوع این سقف برای انواع سلیقه‌ها باعث شده توجه زیادی به این سبک از سقف کاذب بشود.در واقع خشته کننده‌ترین محیط با این سبک طراحی دگرگون می‌شود. مثلا محیط هایی برای انتظار طراحی شده است مثل اتاق انتظار مطب دکتر ها، قطعا محیط خسته کننده ای دارد ،تصور کنید این سقف جذلب در این محیط کار شود.بالطبع می‌تواند تاثیر خوبی روی روحیه‌ی افراد داشته باشد.یک نکته‌ی خیلی مهم وجود دارد ، به این ترتیب که سقف لاکر منعکس کننده‌ی تمام چیزهای است که در فضا وجود دارد پس هر عیب یا حسن محیط را نمایان می‌کند.بنابراین در انتخاب دکور کلی خانه و وسایل بسیار دقت کنید.

سقف لاکر نیاز به تعمیر یا مراقبت ندارد و ضد الکتریسیته‌ی ساکن است.با محیط زیست سازگار بوده و آنتی باکتریال است.


برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر در باره سقف کشسان لاکر روی این لینک کلیک کنید.

سقف کشسان لاکر

متریال به کار رفته در سقف کشسان آینه ای

در ساخت سقف کشسان لاکر پارچه ای از جنس ‏pvc به کار رفته که معمولاً ضخامت آن به ۲ میلیمتر می‌رسد. از دیگر وسایل قابل استفاده در ساخت این مدل از سقف می‌توان به فیبر نوری و کریستال‌های سواروسکی اشاره کرد. معمولاً برای ساخت سقف لاکر نور پردازی‌های استفاده می‌شود و تلفیق این نور پردازی به وسیله فیبر نوری و کریستال‌ها باعث به وجود آمدن آسمان شب در منزل شما می‌شود. طرح کهکشان نیز با تلفیق این مواد قابل اجرا بوده و می‌توانید جهان هستی را به آسانی در سقف منزلتان مشاهده کنید.



درچه مکان هایی می‌توان از سقف لاکر استفاده کرد؟

  1. فضاهای مسکونی
  2. فضاهای تجاری
  3. فضاهای اداری
  4. فضاهای درمانی
  5. فضاهای تفریحی
  6. فضاهای نمایشگاهی
  7. فضاهای آموزشی

حتما شما نمایشگاه‌های ماشین را دیده اید که سقف آینه ای دارند و چقدر فضای شکیلی با انعکاس تصویر ماشین‌ها ایجاد می‌شود.

با توجه به فضای مرطوب استخرها و زیبایی بصری انعکاس آب بر روی سقف، و با توجه به دارا بودن خاصیت ضد بخار و ضد کلر در سقف‌های کشسان لاکر، این محصول بهترین گزینه کاربردی برای استفاده در فضاهای استخر می‌باشد.

در فضاهایی که دیواره آیینه کاری شده باشد(مانند لابی ساختمان‌های مسکونی) استفاده ازین نوع سقف به مثابه اجرای آیینه کاری در سقف خواهد بود.
اجرای ترکیبی سقف‌های لاکر و ترنسپرنت، کمک شایانی به اجرای نازک کاری مدرن سقف به همراه نورپردازی منحصر به فرد در فضاهای اداری و واحدهای تجاری خواهد گردید.




ویژگی‌ها و مزایای سقف کشسان لاکر

  • تنوع در رنگ( چالت رنگی با 150 رنگ متفاوت)
  • قابلیت چاپ نقوش
  • جلوه‌ی خاص و جذاب
  • سطح صاف و براق
  • بزرگتر شدن فضا
  • آنتی باکتریال
  • عدم نیاز به مراقبت یا تعمیر
  • سازگار با محیط زیست
  • انعطاف پذیری
  • هزینه‌ی نگه داری کم
  • نصب سریع
  • ظهر لوکس و دل انگیز
  • قابلیت تعویض
  • ایمنی خوب


سقف کشسان لاکر در بازار با نام‌های زیر هم شناخته می‌شود:

سقف آیینه ای

سقف کشسان آیینه ای

سقف ستاره ای




قیمت سقف کشسان لاکر به چیزهای بستگی دارد:

  1. متراژ محیط به متر مربع
  2. نوع سقف لاکر(مات ،ستاره ای یا آینه ای)
  3. نوع طرح و اجرا
  4. درجه بندی سقف کشسان
  5. برند تولید کننده‌ی سقف


سقف کشسان لاکر

سقف کشسان لاکر را می‌توان به دو دسته آینه ای و مات نام گذاری کرد

سقف لاکر مات

اگر طرفدار سبک دکوراسیون مدرن هستید این دست سقف از انواع سقف کاذب کشسان میتواند بسیار مناسب باشد چون طرح خاصی را القا نمیکند و تصویر خاصی را نشان نمیدهد و همین امر چیدمان شما را بسیار راحت‌تر میسازد.

سقف لاکر آینه ای

دربالا بسیار درمورد ویژگی‌های این سقف صحبت کردیم که چه تاثیر شگرفی بر فضا دارد.


درنهایت فراموش نکنید که درمورد طراحی سقف خانه با سقف لاکر شما حتما باید درمورد دکور دیگر بخش‌های خانه نهایت دقنت را داشته باشید زیرا هر ویژکی مثبت یا منفی را منعکس می‌کند.و حضور طراح کاربلد می‌تواند به شما کمک کند.

با سقف لاکر زیبایی فضا را دوچندان کنید.




 


نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط