دسته بندی :  اپلای {دولایه}

سقف کشسان اپلای چه ویژگی هایی دارد؟

سقف اپلای apply چیست؟

سقف کاذبی از زیر مجموعه‌ی سقف کاذب کشسان ،که ترکیبی از خلاقیت و نوآوری می‌باشد.و از بروزترین سقف‌های کشسان که از دوسطح پارچه ای کشسان ایجاد می‌شود.که رنگ متفاوتی دارند.به این ترتیب که در ابتدا پارچه‌ی کشسانی که برای زمینه انتخاب شده ،نصب می‌شود.و بعد پارچه‌ی رویی که با طرح هایی زیبا برش داده شده است ، نصب می‌گیردد.این اختلاف فاصله بین دو سطح پاچه ، طرحی سه بعدی و خیره کننده را ایجاد میکند.که نظر هرکسی را جلب می‌نماید.

برای ایجاد برش روس پارچه‌ی کشسان نیاز به دستگاه مخصوص است.رعایت فاصله بین برش‌ها بسیار مهم است زیرا اگر دقیق انجام نشود باعث پاره شدن پارچه در زمان نصب می‌شود.


برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر در باره سقف کشسان اپلای روی این لینک کلیک کنید.

سقف اپلایی

ویژگی‌های سقف کشسان اپلای

  • این قابلیت را دارد که به راحتی تمیز شود.با دستملی نمدار میتوانید گرد وغبار سقف را بزدایید.
  • محدودیت در رنگ لایه‌های رویی و زیرین وجود نداشته و متناسب با سبک دکوراسیون داخلی مورد نظر می‌توان گزینه‌های مناسب را انتخاب کرد.
  • تنوع زیاد این طرح ،هر سلیقه ای را به چالش می‌کشد.
  • وزن کم سقف 
  • در کوتاهترین زمان و کمترین مصالح قابل اجرا بوده و کثیف کاری ندارد.
  • با توجه به فضای اتاق‌ها ،نوع طرح و ارتفاع دیوارها قابلیت اجرای نور مخفی دارد.
  • به دلیل تنوع بالا در طرح قابلیت اجرا در اکثر اماکن مسکونی و تجاری را دارد.


سقف

سقف اپلای کجا نصب میشه؟

  1. دفاتر کار(به دلیل مدرن بودن و تنوع زیاد در طرح و رنگ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شکیل شدن سقف محیط‌های اداری می‌باشد.)
  2. اتاق خواب(اصولا از طر ح‌های خلوت‌تر و رنگ‌های مناسب برای آرامش استفاده می‌شود.)
  3. سقف آشپرخانه(یک مزیت بزرگ این سقف راحت تمیز شدن است.بنابراین بهترین گزینه برای سقف محیطی مثل آشپرخانه می‌باشد.سعی کنید برای آشپرخانه از ظرح‌های ساده و مینیمال استفاده کنید.)
  4. اتاق کودک(تصور کنید رنگ سقف اپلای خصوصا در قسمت برش‌ها با رنگ کاغذ دیواری اتاق ست باشد.بسیار فضای دل نشینی ایجاد می‌کند.حتی می‌توان برای برش‌ها از طرح پروانه ،ماهی و ...استفاده کرد.)
  5. سالن پذیرایی(در قسمت سالن و اتاق نشیمن بیشتر از شکل‌های هندسی نامنظم و طرح‌های مجلل‌تر استفاده می‌شود.)


سقف اپلایی سه بعدی

کاربرد سقف اپلای در بخش‌های مختلف خانه

سقف اپلای را در تمامی بخش‌های مختلف خانه می‌توان نصب کرد. این نوع سقف‌ها به دلیل تنوع بالا در طرح و مدل لایه رویی بسته به انتخاب شما و رنگ هر دو لایه همچنین ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب، در همه قسمت‌های خانه کاربرد دارند.

اپلای

سقف اَپلای از دو لایه متریال کشسان تشکیل میشه که با هدف زیبایی، این دو لایه دو تا رنگ متفاوت و گاهی متضاد دارن. لایه‌ی رویی با طرح‌های خاصی برش داده میشه و رنگ زمینه قابل مشاهده است.
این برش‌های طرح دار خیلی حساس هستند و اگر به روش غیر اصولی برش داده بشه، ظاهر بدی پیدا می‌کنه و یا بیش از اندازه بزرگ، کوچیک، نزدیک یا دور از هم میشن.

درنهایت این سلیقه‌ی شما و البته بودجه‌ی شما است که تایین می‌کند از چه نوع سقف کاذبی جهت شکیل‌تر شدن منزل و محیط کار استفاده کنید.سعی کنید حتما در این زمینه با متخصصین این حوضه صحیت کنید. تا بتوانید بهترین انتخاب و طراحی را داشته باشید.به این ترتیب نتیجه‌ی کار فوق العاده خواهد بود.

درمورد سقف اپلای و دیدن انواع طرح‌های آن با ما مشورت کنید.


نظرات شما

    افزودن نظر شما