دسته بندی :  کناف

سقف کاذب کناف چیست؟چه مزایایی دارد؟

سقف کناف چیست؟

تکنولوژی کناف،ساخت و ساز خشکی که بیش از دو دهه است جایگزین مصالح سنتی شده و مزایای بسیاری از جمله سبک بودن،جکل و نقل آسان ،امکان دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی به کار رفته در سقف و کاهش بار مرده‌ی ساختمان دارد.

محصولات کناف به عنوان سقف کاذب ،دیوار جدا کننده و پارتیشن استفاده می‌شود.در واقع کناف پانل گچی است با روکش کاغذی که برای موارد مختلفی که ذکر شد در ساختمان استفاده می‌شود.


کناف گل وسط چاپی

 

مزایای دیوارهای جدا کننده کناف :

  • سبک و ایمن در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر آتش مستقیم تا ۳ ساعت
  • قابلیت رنگ آمیزی ، بلافاصله پس از نصب
  • قابلیت ترمیم و تعویض




سقف کناف لاکر

مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

  1. یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.
  2. کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.
  3. کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.



معایب سقف کناف چیست؟

  • عدم مقاومت نسبت به رطوبت
  • نگهداری و پخش گرد و خاک



کاربرد کناف چیست؟

می توان گفت یک پوشش نهایی است در زیر سقف سازه‌ای برای پوشش تاسیسات عبوری در سقف و همچنین اجرای نور مخفی و همچنین جهت زیبایی در ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی و ... کاربرد دارد. از انواع ضد آب کناف می‌توان برای پوشش سقف محیط‌های مرطوب نظیر سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمود. همچنین به عنوان دیوار و سایر تیغه‌های جدا کننده نیز کاربرد دارد .


کناف باریسول

سقف فلت کناف چیست؟

سقف فلت همان سقف ساده یا هموار کناف نامیده می‌شوداین سقف‌ها سقف‌های یکپارچه ای هستند که مزایای زیادی دارند مثلا نصب سریع و ایمن، به کاربردن انواع منبع نور توکار مثل هالوژن‌ها ولوسترها در سقف می‌باشد. سقف فلت به سه روش ساده، ضد آب و ضد حریق اجرا می‌شود.




کناف دورباکس چیست؟

باکس‌های کناف در اشکال مختلف هندسی تولید میشوند. مثل مستطیل ، دایره ، مربع ، لوزی
باکس‌های کناف به وسیله پیچ و پانچ به محل سقف اصلی ستون متصل می‌شوند و سپس کناف بر روی آن اعمال خواهد شد.




کناف نور مخفی چیست؟

نور مخفی به نورپردازی گفته می‌شود که در آن فقط بازتاب نور بر روی سطح یاسقف یا دیوار قابل مشاهده است و منشا نور مشاهده نمی‌شود.
نور مخفی با استفاده ازلامپ‌های شلنگی، ریسه‌های اس ام دی(SMD) یا ال ای دی(LED) اجرا می‌شود. و اینکه بیشتر در نورپردازی داخل سقف‌های کاذب، گچبری‌های داخل سقف و دیوار، کناف و سازه‌های سقفی و دیوار ساختمانی استفاده می‌شود.


کناف خطی

تفاوت نور مخفی و باکس نور مخفی

تفاوت‌های نور مخفی و باکس نور مخفی این است که نور مخفی، نورها را از طریق شلنگ به سقف میتاباند. ولی باکس، نور را از طریق هالوژن‌ها به دیوار میتاباند.




باکس نور مخفی ساده (یک پله) برای کجا مناسب است؟

باکس نور مخفی ساده برای هر فضایی مناسب است. یعنی شما می‌توانید در نشیمن و یا محیط کار از این طرح استفاده نمایید و خروجی کار بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود. فضای خانه یا محیط کار شما بسیار زیبا و مدرن خواهد شد.




باکس نور مخفی ساده چیست؟

باکس نور مخفی ساده برای هر فضایی مناسب است از کناف در جاهای مختلف ساختمان استفاده میشود که نصب و اجرای نورمخفی ساده دور تا دور هم یکی از محل‌های نصب کناف در ساختمان میباشد.



باکس نور مخفی دوبل

مانند باکس ساده ، دور باکس دو پله نیز برای فضای مسکونی یعنی خانه و رستوران، محیط کار، مانند شرکت و مغازه مناسب است.می توانید از این طرح در هر فضایی استفاده نمایید.


کناف ضد آب

کناف سینوسی چیست؟

یکی از پرطرفدارترین مدل کناف سقف کناف سینوسی است که برخی آن را مدل موج دارو یا سینوسی کناف می‌نامند.


سقف کناف

کناف ضد اب چیست؟

کناف ضد آب برای سرویس‌های بهداشتی مناسب می‌باشند و بهتر است در فضای مورد استفاده تهویه تعبیه گردد تا امکان رطوبت بیش از حد در فضا در مدت زمان طولانی موجود نباشد.کناف یکی از محصولات ساختمانی بوده که جایگزین مناسبی برای گچ می‌باشد و یکی از مصالح مهم برای دکوراسیون داخلی خانه می‌باشد.استفاده از سقف کناف در حمام و سرویس بهداشتی، باعث جلوگیری از از نم دادن سقف می‌شود




مزایای استفاده از سقف کناف

  1. مقاوم بودن
  2. عایق صوتی و حرارتی
  3. تنوع در انتخاب

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش درباره سقف کاذب کناف روی این لینک کلیک کنید.

کناف سینوسی

گل وسط چیست؟

طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی وجود داره که هر کدوم از اونا به نحوی می‌تونند موجب زبیایی و جذابیت منزل یا دفاترشما بشن . به سلیقه شما این ترکیب رنگ‌های مختلف و بکارگیری نور مخفی و یا وسایل روشنایی دیگه می‌تونه این سقف‌ها رو بیش از پیش زیبا کنه .



انواع کناف گل وسط

گل‌های کناف در اشکال دایره ، مربع ، مستطیل و بیضی و یا حتی دکوراتیوهستند.

 

 


نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط