بازسازی خانه در اصفهان

بازسازی خانه در اصفهان چگونه است و چه مراحلی دارد؟

چه زمانی و با چه دلایلی تصمیم میگیریم به جای تعویض خانه، آن را بازسازی کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که افراد در شرایط مختلف تصمیم به بازسازی قسمتهای مختلف خانه می‌گیرند. همه‌ی ما دوست داریم در خانه ای ایده آل و با امکاناتی به روز زندگی کنیم. خانه ای دلباز، نورگیر و دلنشین که امکانات خوبی برای زندگی با کیفیت دارد.

خانواده‌ها مایل هستند با بزرگتر شدن فرزندان، دکوراسیون خانه را متناسب با نیاز آنها تغییر دهند.

زوج‌های جوانی که توانایی خرید خانه‌‌های نوساز ندارند و خانه ای با سال ساخت بالا خرید میکنند ولی به دنبال ایده‌های خود برای ساخت خانه‌ی رویایی هستند. این موضوع در اصفهان یا شهرهای اطراف مثل نجف آباد و شاهین شهر زیاد اتفاق می‌افتد. زیرا بافت شهر در محل‌های مختلف قدیمی است.

صاحب خانه‌ها، با بازسازی قسمت‌های مختلف خانه، به دنبال جلب رضایت مشتری می‌باشند.

افرادی که خانه‌ی پدری به آنان ارث رسیده و یا محلی که خانه در آن ساخته شده است را دوست دارند. مثلا اکثر خانه‌های قدیمی در اصفهان در محل‌های خوبی قرار دارند. ولی خانه نیاز به تغییراتی دارد تا برای زندگی ایده آل‌تر باشد. به این ترتیب هم خاطرات خانه و محل زنده می‌ماند و هم خانه ای رویایی متناسب با سلیقه‌ی خود خواهند داشت.

افراد صاحب مغازه یا فروشگاه در اصفهان بعد از مدتی برای جلب مشتری بیشتر و جذاب شدن محیط فروشگاه، تصمیم به تغییر دکوراسیون و بازسازی میگیرند.

این چند دلیل ذکر شده در بالا جز همان دلایل قابل توجه برای بازسازی خانه  و مغازه در اصفهان می‌باشد.

البته با توجه به مسایل اقتصادی در کشور بازسازی خانه و منزل در اصفهان آسان نیست. در واقع تعویض و تخریب آپارتمان و ساخت از پایه، فقط درصورتی توجیه دارد که خانه واقعا قابل سکونت نباشد.

بازسازی شامل مراحلی است که با توجه به نیاز شما و هرآنچه در ذهن دارید میتواند گسترش پیدا کند.

البته بازسازی ساختمان در اصفهان می‌تواند بخشی از مراحل پیمان کاری ساختمان هم باشد. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید به صورت مفصل با پیمان کاری ساختمان آشنا بشوید.

پیمان کاری و بازسازی خانه در اصفهان



مراحل مختلف بازسازی خانه در اصفهان

دلایلی که باعث شده تصمیم به بازسازی بگیرید را لیست کنید. (با اعضای خانواده مشورت کنید. نظر تمام افراد خانواده برای ایجاد تغییرات و اشاره‌ی آنها به کم و کاستی‌های خانه بسیار موثر است. سلیقه فرزندان برای رنگ آمیزی و دکور اتاق آنها، نظر خانم خانه برای سبک آشپزخانه و حتی سبک اثاثیه منزل شما که مدرن هست یا کلاسیک همگی در طراحی برای بازسازی تاثیر گزار است. )

سقف بودجه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید معلوم کنید. (اولین سوالی که شرکت‌های بازسازی از شما خواهند پرسید همین است. که شما چقدر بودجه دارید. تا بتوانند براساس این بودجه برای شما طراحی انجام بدهند. به خاطر داشته باشید که یک شرکت با انصاف هرگز نظرات گران خود را به شما تحمیل نمیکند و مراقب جیب شما است. و اینکه در نهایت حرف آخر را شما خواهید زد.) این نکته را هم فراموش نکنید که همیشه کسی که قیمت پایینتری به شما پیشنهاد می‌دهد کار خوب و با کیفیتی ارایه نخواهد داد. مراقب انتخاب مصالح و متریال باشید و حتما با متخصصین مشورت کنید.

سابقه‌ی شرکت‌های بازسازی را بررسی کنید در صورت امکان خانه هایی که طراحی، بازسازی یا پیمانکاری آنها بر عهده‌ی شرکت بوده است را بازدید کنید. (یک شرکت متعهد خود را موظف می‌داند که با توجه به زمان و بودجه‌ی شما بهترین پیشنهاد را به شما ارایه دهد. در واقع بهترین کیفیت با مناسبترین بودجه و کمترین زمان)

وقتی شما نیاز‌های خود را از بازسازی خانه بشناسید با مشورت کردن با متخصصین و شرکت بازساز، آنها با بررسی شرایط به شما خواهند گفت آیا اجرای ایده‌های شما امکان پذیر است یا خیر؟ مشکلاتی که ممکن است حین کار ایجاد شود را مطرح می‌کنند. انواع مصالح و قیمت آنها را بررسی کرده و به شما ارایه می‌دهند.

بنابراین انتخاب شرکت معتبر و با تجریه در این زمینه مهم‌ترین گام برای باز سازی خانه در اصفهان است.

برای بستن قرارداد منصفانه بازسازی در اصفهان می‌توانید با شرکت برج سپاهان در تماس باشید.

قرداد منصفانه بازسازی خانه در اصفهان

بازسازی شامل کدام قسمتهای خانه می‌شود.

بازسازی آشپزخانه (شامل تعویض رنگ یا خود کابینت‌ها، عوض کردن شیرآلات و سینک، تعویض کاشی‌ها در صورت نیاز و ...)

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام (شامل بازسازی تاسیسات، تغیرکاشی و سرامیک، تعویض شیرآلات و ...)

بازسازی تاسیسات(عوض کردن لوله کشی و گاهش جابه جایی مسیر لوله‌ها برای آب و فاضلاب، تعویض سیم کشی برق ساختمان)

بازسازی خارجی(تغییر نمای ساختمان، ساخت محوطه‌ی سبز، ساخت روف گاردن، ایجاد پارکینگ و ...)

چرا برخی افراد موافق بازسازی نیستند؟

وقتی تصمیم به بازسازی خانه میگیرید باید به نکات مهمی توجه کنید. برخی افراد به این نکات توجه نمی‌کنند و زمان بازسازی خانه باهزینه‌های بالا، بد قولی کارفرما و اجرا نشدن دقیق ایده هایی که در ذهن دارند رو به رو می‌شوند و نتیجه‌ی کار رضایت بخش نمی‌شود این افراد اصولا به دیگران پیشنهاد می‌دهند که خانه را بازسازی نکنید.

برای بازسازی خانه یا ساختمان خود باید بهترین شرکت بازسازی را پیدا کنید. که با توجه به بودجه ای که دارید طرح مقرون به صرفه به شما پیشنهاد بدهد.

حتما ایده‌های خود را مطرح کنید و شرکت موظف است با نظارت دقیق ایده‌های شما را اجرا کند.

با بهترین قیمت ممکن بازسازی صورت گیرد.

خدمات بازسازی و دکوراسیون خانه در اصفهان


مراحل عملیاتی بازسازی خانه

تخریب کاری و ساخت مجدد

با توجه به قیمت مصالح و بالا بودن هزینه‌ها تا جایی که امکان دارد افراد خانه تخریب نمیکنند. مگر اینکه لازم باشد برخی دیوار‌ها جابه جا شود و یا اینکه محل اتاق یا سرویس بهداشتی تغییر کند. در این صورت ممکن است نیاز به تخریب و ساخت مجدد داشته باشیم.


بازسازی خانه‌ی قدیمی در خیابان اشراق اصفهان که نیاز به تخریب داشت.


بازسازی سقف

سقف خانه جلوه‌ی بسیار ویژه ای به خانه میدهد. با توجه به انواع سقف کاذب و طرح‌های بسیار متنوع، درنهایت این ایده، سلیقه وبودجه‌ی شما است که چراغ راه طراح بوده تا بتواند بهترین سبک را برای شما انتخاب کند.

شرکت برج سپاهان ارایه دهنده‌ی انواع سقف کاذب در اصفهان در خدمت شما می‌باشد.

انواع طرح سقف کاذب


بازسازی کف

معایب کف در اولین مرحله باید شناسایی شود. کیفیت مصالح به کار رفته هم بعد از بررسی معلوم میشود نیاز به تعویض دارد یا خیر. عواملی مثل نوع کاربری محل، میزان رفت و آمد و سبک دکوراسیون درانتخاب متریال کف موثر است. محبوبترین متریال برای کف شامل کاشی و سرامیک، پارکت، سنگ و لمینیت است.


بازسازی دیوارها

ممکن است نیاز داشته باشیم دیوارها را جابه جا کنیم و یا پنجره ای را حذف و یا اضافه کنیم. بعد از انجام این مراحل کار که نیار به تخریب و ساخت دارد باید به نوع پوشش دیوار فکر کنیم. این نکته را در نظر بگیرید که دیوار خانه، روحیه‌ی خانه‌ی شماست. پس با دقت برای پوشش دیوارها و نور پردازی تصمیم بگیرید.

متداولترین پوشش برای دیوار خانه انواع رنگ، کاغذ دیواری، دیوار پوش و آینه‌های دکوراتیو است.


بازسازی دیوارها و سقف


نمای نهایی دیوار و سقف


بازسازی آشپزخانه

میرسیم به بازسازی قلب خانه، داشتن آشپزخانه ای دلباز با فضای زیاد و در دسترس برای نظم دادن به تمام وسایل خواسته‌ی تمام خانواده‌ها است. مثلا برداشتن دیوار آشپزخانه و ساخت اپن یا جزیره یک پیشنهاد مدرن و جذاب است. تغییر رنگ کابینتها و یا تعویض آنها با مدل‌های جدیدتر و متریال جدید هم بسیار جذاب است.



بازسازی سرویس حمام و دسشویی

در ابتدا کار اول باید مشورت کنید که آیا تغییراتی که مد نظر دارید نیاز به جابه جایی لوله کسی و تغییرات زیر بنایی دارد یا خیر. ممکن از تغییرات مد نظر شما در حد تعویض کاشی و سرامیک و شیرآلات باشد. و یا اینکه به حمام وان اضافه کنید یا توالت فرنگی تعبیه کنید.


بازسازی تاسیسات

اگر خانه بسیار قدیمی باشد احتمال زیاد نیاز به تغییرات و تعویض کامل تاسیسات دارد. علاوه بر این گاهی افراد خواستار تغییر سیستم گرمایش و سرمایش منزل هستند در این صورت نیاز به تغییرات و جابه جایی تاسیسات ضروری است.

به این نکته توجه کنید که تاسیسات ساختمان رگ‌های حیاتی ساختمان است و تغییرات آن نیاز به تخصص وتجربه فراوان دارد .


بازسازی نمای بیرونی

اگر نمای ساختمان قدیمی و رنگ پریده شده است و یا بخشی از آن تخریب شده نیاز به بازسازی دارد. و با متریال جدید و طرح‌های به روز نمای فوق العاده ای خواهیم داشت.


کف حیاط و نما ساختمان نیاز به تعویض و بازسازی داشت.



نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط