دسته بندی :  دکوراسیون داخلی

بازسازی دفتر کار در اصفهان

بازسازی دفتر کار

این روزها دکوراسیون داخلی و معماری داخلی ساختمان با کاربری‌های مختلف در اصفهان جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده است. طراحی دکوراسیون بخش‌های متفاوتی دارد ولی مهمترین آن بازسازی ساختمان در اصفهان است. بازسازی ساختمان شامل منزل و محل سکونت، مغازه، دفتر کار، مطب و ساختمان‌های تجاری با کاربری‌های متفاوت می‌شود.

زمانی که اقدام به بازسازی ساختمان می‌کنید هدف شما با توجه به کاربری ساختمان متفاوت است. اگر ساختمان مسکونی است قطعا شما به دنبال جذاب‌تر و زیبا‌تر شدن خانه هستید و اگر بازسازی دفتر کار در اصفهان و محیط‌های اداری هدف شما باشد بدانید که محیط کسالت بار و یکنواخت محیط تبدیل به فضایی جذاب و مدرن می‌شود که همین امر موجب جذب افراد بیشتر و بالا رفتن راندمان کار می‌شود.

در این مطلب به بازسازی دفتر کار در اصفهان و اهمیت آن می‌پردازیم. دلیل اهمیت بازسازی دفتر کار این است که اکثر افراد بیش از یک سوم شبانه روز را در دفتر کار سپری می‌کنند و این زمان واقعا کمی نیست و اگر محیط کار کسل کننده باشد راندمان کار پایین خواهد آمد زیرا رضایت افراد شاغل تاثیر زیادی در کیفیت کار دارد. هر چقدر محیط کار برای افراد مطلوب‌تر باشد یقین داشته باشید که اشتیاق آنها برای کار خوب بیشتر خواهد شد. پس به بازسازی و تغییرات مثبت ساختمان اداری اهمیت بدهید.

وقتی شما تصمیم میگیرید که دفتر کار خود را بازسازی کنید میزان تغییرات را باید مشخص کنید. قبل از شروع شرکت معتبر پیدا کنید و با متخصص طراح حتما مشورت کنید. مشخص کنید قصد تغییرات جزیی دارید یا کلا میخواهید فضا تغییر کند. اگر تصمیم بازسازی کلی ساختمان باشید دیوارهایی غیر قابل انتخاب مشخص شده و سایر ترکیب ساختمان کلا تخریب می‌شود و مجدد نقشه هایی برای بازسازی تعیین می‌گردد. ولی اگر هدف فقط نوسازی فضای داخلی دکوراسیون باشد مثل دکور سقف یا دیوار‌ها ابعاد کار متفاوت خواهد بود.

شرکت بازسازی و دکوراسیون برج سپاهان در اصفهان با داشتن کادر مجرب و متخصصین طراح در این زمینه راهنمای بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

مهمترین نکات در بازسازی دفتر کار

انتخاب شرکت بازسازی ساختمان خوب

وقتی افراد تصمیم به بازسازی ساختمان میگیرند اگر به تنهایی دست به کار شوند، زمان، بودجه هدر رفت خواهد داشت و البته استرس زیادی را متحمل می‌شوند. ولی با مراجعه به شرکت‌های بازسازی که تیم کاری متخصص دارند، خود را از دردسر نجات بدهید. شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون برج سپاهان در اصفهان در این زمینه خدمات فوق العاده ای دراختیار شما قرار می‌دهد. و کار به نحو احسنت اجرا خواهد شد.

بودجه‌ی بازسازی را تعیین کنید.

طراحی که شما انتخاب می‌کنید با محاسبات دقیق و بر اساس فضای دفتر و میزان تغییرات که در نظر دارید، به طور دقیق هزینه‌ها را تخمین میزند. لیست کردن دقیق مراحل و متریال مورد نیاز و البته هزینه‌های جانبی به شما کمک می‌کند که راه‌های به صرفه‌تر را انتخاب کنید.

یک تم یا طرح کلی در نظر داشته باشید.

حتما قبل از اجرای کار این سوال را از خود بپرسید که به دنبال چه دکور و طرحی  برای دفتر کار خود هستید؟ دفتری مدرن یا کلاسیک؟ هیجان انگیز یا آرامش بخش؟ برای طراحی حتما ایده پردازی کنید. دفاتر دیگر را خوب بررسی کنید. طرح‌های افراد موفق برای شما چراغ راه است. البته کاری شما در دفتر بسیار مهم است. اگر شغل شما به گونه ای است که افراد نیاز به تمرکز دارند نباید دکوراسیون به نحوی باشد که تمرکز را بهم بزند. ترکیب نور پردازی کسل کننده و خواب آور نباشد. چیدمان به ترتیبی باشد که دسترسی افراد را آسان کند. پس حتما در نظر داشته باشید که از این بازسازی چه میخواهید. و ایده‌های ذهنی خود را با طراح در میان بگزارید.

به دکور این دفتر دقت کنید. افراد در سالنی بزرگ مشغول به کار می‌شوند و در عین حال حریم کوچکی برای خود دارند و ارتاط کارمندان با یکدیگر برقرار است. استفاده از ترکیب رنگ آبی و سفید آرامش را به ارمغان می‌اورد. نور پردازی دقیق انجام شده است. استفاده از گیاه متناسب با محیط به فضا طراوت داده است.

در گذشته محیط دفاتر اداری بصورت بسته بود. هرکارمند در اتاقی جدا و بسته مشغول کار بود. ولی در دکوراسیون مدرن کارمندان در فضایی باز در درحال تعامل و کار هستند. به این ترتیب روحیه‌ی شادتری خواهند داشت و مدیر هم تسلط بهتری بر انجام امور دارد.

عایق کاری محیط دفتر کار

عایق کاری نکته‌ی بسیار قابل تامل در بازسازی دفتر کار است. قطعا برای کارهایی که نیاز به تمرکز دارند عایق بودن محیط اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. پنجره‌های دوجداره، عایق کردن دیوارها و کف حتی درب‌ها برای اتاق رییس یا اتاق کنفرانس و ... بسیار مهم است. برخی سقف کاذب عایق سر و صدا هستند و برای محیط‌های اداری بسیار مفید می‌باشند.

جهت آشنایی با انواع سقف کاذب عایق به لینک زیر مراجعه کنید.

انواع سقف کاذب

 

نمونه‌ی درب اتاق با پوشش کاملا عایق سر و صدا

نورپردازی در بازسازی دفتر کار

نورپردازی یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در محیط کار باید رعایت شود. نورپردازی باید به گونه ای باشد که به صورت مساوی در تمام محیط پخش شده و به اندازه‌ی لازم وجود داشته باشد. نور زیاد روی خلق و خوی افراد تاثیر منفی دارد و نور کم باعث بی حوصلگی و خستگی افراد می‌شود. اگر نور طبیعی از طریق پنجره‌ها به اندازه کافی در محیط نباشد لامپ‌های ال ای دی به دلیل کمتر بودن هزینه‌ی نگهداری و عمر طولانی‌تر گزینه‌ی مناسبی در تامین نور فضای دفتر کار هستند.

طیف‌های نوری مناسب برای محیط‌های کاری سفید و آبی است که باعث افزایش تمرکز و هوشیاری در کارمندان می‌شود. پس قبل از بازسازی بررسی‌های لازم جهت تامین نور کافی حتما باید انجام شود.

در این دفتر نور پردازی بسیار دقیق انجام شده است. لامپ‌های بزرگ به رنگ سفید و ترکیب رنگ آبی صندلی و سبز گل‌ها بسیار آرامش بخش است.

نکات دیگری که وجود دارد هزینه‌ی بازسازی و زمانی است که صرف بازسازی میشود. خوب این دو فاکتور کاملا بستگی به ابعاد پروژه و هدف شما از بازسازی دارد. در نهایت پیشنهاد ما مشورت با شرکت معتبر در زمینه‌ی بازسازی و دکوراسیون در اصفهان می‌باشد که هردو فاکتور هزینه و زمان را به خوبی مدیریت کند.

 

 

 


نظرات شما

    افزودن نظر شما