دسته بندی :  دکوراسیون داخلی

اجرای انواع تی وی وال در اصفهان

 تی وی وال

حتما این روزها کلمه‌ی تی وی وال در اصفهان را زیاد شنیده باشید برای دانستن جواب تی وی وال چیست و چه کاربرد و جایگاهی در دکوراسیون در اصفهان دارد با ما همراه شوید.

تی وی وال TV WALL در واقع دیوار قرار گیری تلویزیون است که بخش مهمی در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب یا اتاق مستر و هر بخشی از خانه که شما دوست دارین تلویزیون داشته باشد را شامل می‌شود. مدل‌ها و سبک‌های بسیار متفاوت و متنوعی برای اجرای تی وی وال وجود دارد که بستگی به سبک دکوراسیون و سلیقه‌ی افراد اجرا می‌شود.

در خانه‌های امروزی در اصفهان تی وی وال نقش پررنگی پیدا کرده است. یکی از دلایل این محدودیت کم بودن فضای خانه و کوچک بودن متراژ است که باعث می‌شود برای دکوراسیون خانه از تمام فضا‌ها استفاده گردد. دکور دیوار برای نصب تلویزیون این کمبود فضا را تا حد زیاد جبران می‌کند. دلیل دوم هم میتواند سبک تلویزیون‌های موجود در بازار باشد که همگی ال ای دی یا ال سی دی با صفحه‌ی تخت هستند و راحت روی دیوار میتوان نصب کرد.

از زمانی که تلویزیون اختراع شد می‌توان آن را اولین و بهترین وسیله‌ی سرگرمی برای بشر دانست که قابلیت جمع کردن تمام افراد به دور هم را دارد. پس مهم است تلویزیون را کجا قرار دهید یا نصب کنید.

در ادامه به انواع سبک‌های نصب و اجرای تی وی وال می‌پردازیم.

سبک مینیمال

سادگی، خلوص و شفافیت از ویژگی‌های برتر این سبک می‌باشد. دقت کنید که اگر این سبک را برای دیوار تلویزیون انتخاب میکنید سایر وسایل خانه و دکوراسیون هم ساده و دارای رنگ‌های روشن باشد. هر چقدر دکور ساده‌تر و بی تکلف‌تر هماهنگی با سبک مینیمال بیشتر است.

تی وی وال کلاسیک

سبک بسیار پر طرفدار تی وال سبک کلاسیک است. به طور کلی دکوراسیون کلاسیک بسیار در بین افراد جذاب است. هماهنگی تمام آیتم‌های این سبک از دکوراسیون، فضا را جذاب، دلنشین و آرامش بخش می‌کند.

تی وی وال مدرن

بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال سبک دکوراسیون مدرن هستند. این سبک رقابت تنگا تنگی با سبک کلاسیک دارد و هردو سبک طرفداران خاص خود را دارند.

انواع تی وی وال بر اساس متریال

برای اجرای طرح تی وی وال روی دیوار اصلی سطحی کاذب باید اجرا شود. و درادامه تلویزیون روی این سطح نصب شود. متریالی که برای این سطح استفاده می‌شود متفاوت است و بستکی به سلیقه‌ی شما دارد. در ادامه به برخی متریال مورد استفاده اشاره می‌کنیم.

تی وی وال کناف

تزیین و دکور کردن دیوار پشت تلویزیون با کناف انجام می‌شود، رنگ‌های متنوع و انعطاف پذیر بودن کناف از ویژگی‌های برتر این متریال است. قابلیت اجرای انواع نور پردازی هم دارد. سبک کناف پشت تی وی را میتوان با سقف کاذب هماهنگ کرد.

طراحی تی وی وال به کمک کناف. دقت کنید طرح اجرای تی وی وال با طراح کناف سقف کاذب هماهنگ است.

تی وی وال سنگ استون

سنگ مصنوعی یا سنگ استون یکی دیگراز متریال‌های پر طرفدار و مقرون به صرفه است که برای طراحی تی وی وال به دلیل تنوع فراوان در شکل بسیار مناسب است.

در تصاویر بالا دو نمونه‌ی متفاوت از کاربرد سنگ استون برای طراحی تی وی وال را مشاهده میکنید.

تی وی وال آجری

حتما طرح‌های مختلف کاربرد آجر را در دکوراسیون داخلی دیده اید. امروزه از آجر سفید برای طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود که اتفاقا بسیار جذاب و مدرن است. طراحی تی وی وال با اجر با توجه به دکوراسیون کلی منزل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

استفاده از آجر رنگی و نسوز برای دکور تی وی وال

کاربرد آجر سفید برای طراحی تی وی وال

نکاتی درباره نصب و اجرای تی وی وال

گاهی افراد فضایی از خانه را که برای تلویزیون در نظر گرفته باشند را با سبکی متفاوت کاغذ دیواری نصب میکنند. همین خلاقیت خوبی برای تمایز تی وی وال در خانه و دکوراسیون داخلی است.

هرچه اتاق نشیمن یا سالن پذیرایی بزرگتر باشد بهتر میتوان برای تی وی وال طراحی کرد، در واقع مانور داد. ولی با توجه به ابعاد تلویزیون در داخل اتاق خواب روی کمد دیواری یا دیوار‌های خالی میتوان تی وی روم طراحی کرد.

دقت کنید دیواری که برای طراحی انتخاب می‌شود حتما از تمام جهات خانه دید داشته باشد. تا افراد برای تماشای تلویزیون راحت باشند. ارتفاع نصب تلویزیون باید دقیق تنظیم شود.

دیواری که برای نصب تلویزیون انتخاب میکنید نزدیک پنجره نباشد به ترتیبی که هیچ منبع نوری در جلو یا دوطرف آن نباشد.

سعی کنید مبلمان منزل را به صورت ال بچینید. تا با کمترین چرخش سر تلویزیون دیده شود.

در نهایت مشورت کردن با تیم تخصصی طراحی برای اینکه بهترین دکوراسیون داخلی را داشته باشید بسیار مهم است. تیم تخصصی دکوراسیون داخلی برج سپاهان در اصفهان بهترین ایده‌ها را در زمینه دکوراسیون در اختیار شما قرار می‌دهد.


 


نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط