دسته بندی :  سقف کاذب

سقف کاذب استخر سرپوشیده در اصفهان

سقف کاذب استخر سرپوشیده

یکی از فعالیت هایی که شرکت بازسازی و پیمانکاری برج سپاهان انجام می‌دهد طراحی و نصب سقف کاذب استخر سرپوشیده در اصفهان است. در این مطلب درمورد طراحی، نصب و انواع سقف کاذب مناسب استخر صحبت خواهیم کرد.

سقف استخر نوعی سازه است که از مصالح گوناگونی ساخته می‌شود. مصالح مثل ورق‌های پلی کربنات و آلومینیوم دو گزینه‌ی پر کاربرد برای ساخت سقف استخر است.

از آنجایی که عموما استخر بیرون از محوطه خانه و ویلا ساخته می‌شود برای استفاده در فضول سرد سال باید سرپوشیده باشد. سازه هایی نظیر سقف کاذب بهترین گزینه جهت پوشش سقف استخر است.

در سال‌های اخیر استفاده از سقف کاذب برای استخر یا حیاط خلوت بسیار طرفدار پیدا کرده است. سقف کاذب به دلیل طراحی زیبا و تنوع بالا افراد را حتی با سلیقه‌های گوناگون تشویق به استفاده می‌کند.

در این راستا شرکت‌های طراحی دکوراسیون متعددی توانایی طراحی و اجرای انواع سقف کاذب را دارند. در اصفهان شرکت بازسازی و طراحی دکوراسیون برج سپاهان در این زمینه بسیار عالی کار کرده است.

اهمیت سقف استخر و مزایای نصف سقف کاذب

اهمیت سقف زدن برای استخر این روزها برای تمام کسانی که در خانه یا ویلا استخر دارند کاملا مشخص است و اکثر این افراد به دنبال طراحی‌های جذاب برای سقف استخر می‌باشند. پس باید به دنبال با کیفیت‌ترین و مناسب‌ترین سازه باشند تا روی استخر خود نصب نمایند.

برای سازه سقف استخر جنس‌های متفاوتی وجود دارد.

پلی کربنات

سازه‌های پارچه ای برزنتی

سقف‌های ایرانیتی فلزی

سقف شیشه ای سکوریت و نشکن

ورق‌های پلی اورتان

مزایای سقف استخر

داشتن قیمت بسیار مناسب و معقول

بهترین محافظ برای پوشش سقف استخر

نصب و راه اندازی بسیار مناسب

وزن مناسب

مقاوم و مستحکم

ضد زلزله

مقاوم در برابر درجه حرارت‌های بالای 120و کمتر از40 درجه

در انواع رنگ‌های متفاوت

قابل استفاده در تمام فصل ها

مقاوم در برابر شکستگی

مقاوم در برابر فرسایش‌های اب وهوایی

مقاوم در برابر باد‌های سنگین و با سرعت بالای 120 کیلومتر در ساعت

مناسب برای استخرهای خصوصی و خانگی

برای آشنایی بیشتر با انواع متریال جهت نصب سقف کاذب استخر به لینک زیر مراجعه کنید.

متریال مناسب جهت سقف استخر

مهم‌ترین دلایل استفاده از پوشش سقف استخر

حفاظت از حریم افرادی که از استخراستفاده می‌کنند.

کاربرد چهارفصل استخر

تمیز ماندن آب و حفاظت از آن در برابر گرد و خاک و...

نصب سقف کاذب استخر

هر سبک و طراحی برای سقف استخر انتخاب میکنید حتما از قبل با متخصص این حوزه مشورت کنید. و توجه داشته باشید که مهم‌ترین آیتم نحوه‌ی نصب سقف استخر است. حتما باید تیم مجرب و متخصص جهت نصب انتخاب کنید. شرکت برج سپاهان دارای تیم تخصصی از افراد مجرب و کاربلد در زمینه کلیه‌ی امور بازسازی، پیمانکاری و نصب انواع سقف کاذب در اصفهان و شهرستانهای اصفهان می‌باشد. با نزدیک شدن به فصل گرما، بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از سقف‌های کاذبی هستند که بتوانند به راحتی از استخر خود در فصل‌های گرما استفاده کنند. شما نیز حتما با بررسی انواع و مدل‌های مختلف سقف‌های کاذب استخر سرپوشیده، بهترین این سازه‌ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.







 

 



نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط