دسته بندی :  سقف کاذب

ویژگی‌های کناف اتاق خواب در اصفهان

کناف اتاق خواب

زیبایی دیوار و سقف خانه از اصول اولیه دکوراسیون داخلی منزل است. به همین دلیل طراحان همواره به دنبال ایده‌های نو برای طراحی دکوراسیون رو سقف و دیوار‌های خانه هستند تا زیبایی خانه دو چندان شده و افراد با هر سلیقه ای به خانه‌ی رویایی خود نزدیک شوند. یکی از ترفند‌ها برای زیبایی سقف خانه استفاده از سقف کاذب یا کناف است. که به دلیل مزایای فوق العاده خوبی که دارد محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده و تنوع زیبایی به دکوراسیون خانه میدهد.

یکی از قسمت‌های مهم خانه که محل آرامش و آسایش افراد ساکن در خانه می‌باشد اتاق خواب است. برای دکور اتاق خواب باید دقت کافی را به کار برد. دکوراسیون دیوار‌ها و سقف اتاق خواب به اندازه بخش‌های دیگر خانه مهم است. با مشورت کردن با طراح و با توجه به بودجه و سلیقه شما، طرح مناسب برای دکور سقف اتاق خواب انتخاب می‌شود. کناف این قابلیت را به طراحان داده است که تمام ایده‌های ذهنی خود را روی سقف و حتی دیوار‌ها پیاده کنند. و فضای فوق العاده و منحصر به فردی در اتاق خواب ایجاد شود.

البته ممکن است شما اطلاعتی درباره کناف نداشته باشی . در مرحله‌ی اول از طراح بپرسید که کناف چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ قبل از اینکه به مزایای کناف اتاق خواب بپردازیم با مراجعه به لینک زیر با کناف آشنا شوید.

کناف چیست؟

طرح زیبای ستاره برای اتاق خواب قبل از نقاشی و نور پردازی

بعد از نقاشی و نور پردازی

مزایای کناف اتاق خواب

به طور کلی کناف مزایا بسیار زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها نصب سریع و قابلیت تعمیر آسان است. و به دلیل مقاومتی در برابر زلزله ایجاد می‌شود باعث بالا رفتن امنیت محل زندگی و محل خواب و استراحت شما خواهد بود.

کناف قابلیت نور پردازی دارد. این قابلیت زمانی که روی سقف اتاق خواب کار میشود بسیار می‌تواند کاربردی باشد. با به کار بردن نور مناسب با رنگ دلخواه شما، فضای اتاق خواب آرامش بخش شده و خواب را برای شما لذت بخش‌تر خواهد کرد. میزان این نور هم قابلیت نتظیم دارد. اگر با سلیقه شما هم خوانی داشته باشد میتوانید از ترکیب دورنگ نور در اتاق خواب استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که نور پردازی در سقف کناف انجام می‌شود باید ارتفاع سقف و کناف با سایر قسمت‌های خانه هو خوانی داشته باشد. تا ظاهری زیبا و متعادل در خانه فراهم شود.

اتاق خواب تاثیر زیادی در شخصیت افراد دارد. محل خصوصی هر فردی که در آنجا فکر میکند، استراحت می‌کند و در واقع زمان زیادی از روز را در آنجا سپری می‌کند. هر چه در زیباسازی اتاق خواب دقت و انرژی بیشتری صرف کنید تاثیر آن را در افراد ساکن در خانه خواهید دید.

اتاق خواب کودک خود را در نظر بگیرید که با دکوراسیون جذاب و شاداب که کودک بتواند در هنگام خواب با نگاه کردن به سقف اتاق رویا پردازی کرده و به خواب می‌رود. اتاقی با نور ملایم و خوش رنگ که کودک شما را ترغیب به خوابی مستقل و خوب خواهد کرد که همین نکته تاثیر فوق العاده ای در روحیه و رشد کودک خواهد داشت. البته این موضوع فقط شامل کودکان نیست تمام افراد خانه نیاز دارند در هنگام خواب و استراحت از فضای اتاق شخصی خود لذت ببرند.

از جمله مزایا دیگر کناف از قرار زیر است

نصب راحت بدون نیاز به جوشکاری کردن

سرعت اجرای بالا

فرم پذیری کناف

چسب پذیری و رنگ پذیری خوب کناف در مقایسه با سایر متریال‌های ساختمانی

راندمان بالا و نیاز به نیروی انسانی کم

مقاوم در برابر زلزله، وزن سبک و کاهش بار مرده‌ی ساختمان

عایق صوتی و حرارتی

نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که اتاق خواب تنها جای خانه می‌باشد که احتمالا شما مدت زمان بیشتری به سقف آن نگاه خواهید کرد. در واقع با تمرکز و دقت بیشتری به آن توجه می‌کنید. شما با نگاه به سقف انرژِی لازم را از نور و طرح دریافت کرده و به خواب می‌روید. پس در طراحی آن دقت کافی را داشته باشید. حتما نور کناف اتاق خواب قابلیت تنظیم داشته باشد تا در هنگام مطالعه و خواب آرامش بخش بوده و چشم خسته نشود.

پس ما یقین پیدا کردیم که اتاق خواب مثل سایر بخش‌های خانه نیاز به طراحی دقیق دکوراسیون دارد. برای دست یافتن به این مهم شما نیاز به طراح حرفه ای دکوراسیون داخلی در اصفهان دارید. شرکت بازسازی و پیمانکاری برج سپاهان از شرکت‌های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان و شهرستان‌های اصفهان با ارایه بهترین و به روز‌ترین ایده‌های دکوراسیون داخلی با متریال با کیفیت و دارا بودن کادر مجرب در خدمت افرادی که به دنبال دکوراسیون خانه‌ی رویایی خود هستند می‌باشد.

سوالات متداول که احتمالا در ذهن شما وجود دارد.

کناف در هر خانه ای امکان اجرا دارد؟

باید بگوییم که بله. این از قابلیت‌های خوبه کناف است که در هر خانه با هر متراژی قابلیت اجرا دارد.

کناف اتاق خواب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

باید این نکته را متذکر شویم که در هنگام انتخاب طرح ، حجم و مدل کناف اتاق خواب حتما متراژ اتاق خواب در نظر بگیرید. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است سعی کنید طرح‌های حجیم را انتخاب نکنید زیرا این کار فضا را کوچکتر نشان خواهد داد.

نور پردازی اتاق خواب باید به چه شکل باشد؟

شما می‌توانید به صورت روکار یا تو کار از رنگ‌های متنوع نور در کناف استفاده کنید. این امر کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.

قیمت کناف مناسبتر است یا گچ؟

کناف حتما قیمت مناسبتری نسبت به گچ دارد. وزن کمتری داشته و در برابر زلزله مقاومتر است.


نظرات شما

    افزودن نظر شما

    مطالب مرتبط