دسته بندی :  دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اتاق کودک در اصفهان

دکوراسیون اتاق کودک

روح بسیار لطیف و حساس کودکان باعث شده است که والدین به جزیی‌ترین مسایل زندگی کودک توجه کنند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی کودک اتاق کودک است که درآنجا به خواب رفته و بازی می‌کند. پس دکوراسیون اتاق کودک در اصفهان بسیار اهمیت دارد. زیرا کودک دوست دارد در اتاقی که بازی می‌کند، به خواب میرود و در واقع حریم خصوصی او محسوب می‌شود براساس موضوعات مورد علاقه اش چیده و طراحی شده باشد. سعی کنید تا جایی امکان دارد رویای کودکان عزیزتان را در اتاقشان منعکس کنید. از آنها سوال کنید که چه چیزهایی دوست دارند؟ تا در انتخاب متریال دکوراسیون اتاق چراغ راه شما باشد. دکوراسیون اتاق کودک در اصفهان ممکن است مقرون به صرف تا گران طراحی و اجرا شود و این بستگی به بودجه و انتخاب شما دارد. البته با کمی خلاقیت می‌توان اتاق کودک را با هزینه‌ی کم هم زیبا طراحی کرد.

در این مطلب سعی میکنیم به چند نکته در رابطه با دکوراسیون اتاق کودک بپردازیم که یه شما ایده بدهد بتوانید اتاق فرزند دلبندتان را به زیباترین شکل طراحی کنید.

به دکوراسیون اتاق کودک در تصویر بالا توجه کنید که با ساده‌ترین وسایل اتاق زیبایی چیده شده است.

نکات قابل بررسی در دکوراسیون اتاق کودک

در رابطه با دکوراسیون اتاق کودک نکاتی وجود که آگاه شدن از این نکات به شما کمک میکند بهتر ایده بگیرید و در نهایت اتاق زیبایی طراحی کنید. البته برای طراحی کلی اتاق کودک مثل سقف و دکور دیوار‌ها شما نیاز دارید با شرکت معتبر دکوراسیون داخلی در اصفهان وارد گفت و گو شوید. انتخاب سبک سقف کاذب اتاق کودک بسیار مهم است. اینکه به چه ترتیبی نورپردازی شده و چه رنگ هایی استفاده شود و طرح سقف به چه شکل باشد باید بررسی شده و سلیقه و نظر فرزند شما لحاظ شود. و درصورتی که فضای اتاق اجازه دهد تیم طراح سقف را اجرا می‌کنند. دررابطه با دکور دیوارها اینکه شما دیوار پوش یا کاغذ دیواری یا هر سبک پوششی انتخاب کنید همگی بستگی به سلیقه، میزان بودجه و نظر طراح شما دارد.

و اما نکاتی میتوانید با رعایت کردن آن‌ها دکوراسیون جذابی داشته باشید به شرح زیر است.

استفاده از پرده‌های روشن

قطعا از تاثیر رنگ بر خلق و خوی افراد آگاهی دارید. پرده‌های رنگارنگ و شفاف که اجازه‌ی ورود نور به اتاق را می‌دهند، اتاق را روشن، تمیز و جذاب نشان خواهند داد. طرح‌های کودکانه‌ی پرده طبق شخصیت‌های کارتونی و یا علاقه مندی‌های دیگر کودک بخش مهمی از دکور اتاق را پوشش  می‌دهد.

استفاده از اسباب بازی‌های کودک برای دکور اتاق

اسباب بازی‌های کودک معمولا رنگی رنگی بوده و شکل و اندازه‌های متنوعی دارند. اگر از آنها برای تزیینات اتاق استفاده کنید، خلاقیت کم هزینه و زیبا برای دکوراسیون محسوب خواهد شد. مثلا اسباب بازی‌های بزرگتر را با کمک قلاب آویزان کرده و اسباب‌های کوچک را در قفسه‌ها بچینید.

برای دکور دیوار از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری استفاده کنید.

بخشی از دیوار را با پوستر‌های مورد علاقه‌ی کودک مثل انواع حیوانات یا گل دکور کنید و بخشی را کاغذ دیواری ساده یا طرح دار. البته به جای کاغذ میتوانید نقاشی هم بکنید.

تزیین سقف اتاق کودک

طرح کلی سقف کودک کاملا بستگی به شما و نظر طراح دارد.انتخاب سبک سقف کاذب خود به تنهایی میتواند برای دکور سقف کافی باشد و لی اگر سقف ساده را ترجیح دادید با کمی خلاقیت می‌توانید سقف را تزیین کنید.

 

به پوشش کف اتاق توجه کنید.

اگراز پارگت برای پوشش کف اتاق کودک استفاده میکنید کافی است که از فرش کوچک با طرحی کودکانه استفاده کنید ولی اگر کف اتاق کودک سرامیک است. بهتر از تمام کف اتاق را با فرش یا موکت با طرح‌های کودکانه پوشش دهید.

فضاهایی خلاقانه و بهینه در اتاق ایجاد کنید.

در اتاق کودک باید فضاهایی باشد که کودک بتواند وسابل خود را با نظم و یا هر شیوه ای که خودش دوست دارد بچیند. انواع قفسه، کشو و کمد دیواری در اتاق کودک لازم است. این کاملا بستگی به خلاقیت شما دارد که چگونه چنین فضاهایی در اتاق کودک ایجاد کنید.

استفاده از چراغ خواب‌های زیبا و وسایل کمک آموزشی هم از نکات پر فایده در طراحی دکوراسیون اتاق کودک می‌باشد.استفاده از عکس‌های کودک یک ترفند عالی و زیبا در دکوراسیون اتاق کودک می‌باشد.

طراحی جذاب قفسه‌های نصب شده روی دیوار

کلام آخر اینکه برای دکوراسیون تک تک قسمتهای خانه حتما ایده پردازی کنید با طراح دکوراسیون معتبر در اصفهان مشورت کرده و ایده‌های خود را مطرح کنید. به این ترتیب یقین داشته باشید که در زمان و هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

شرکت بازسازی و پیمانکاری برج سپاهان در اصفهان در زمینه‌ی بازسازی، و طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان در خدمت شماست.

 


نظرات شما

    افزودن نظر شما