دسته بندی :  سقف کاذب

کناف سالن نشیمن چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟

ویژگی‌های کناف سالن

زمانیکه وارد خانه می‌شوید اولین جایی که برای نشستن انتخاب می‌شود معمولا سالن نشیمن خانه است. محلی از خانه که در هنگام مهمانی، پذیرای افراد است. در دورهمی‌های خانواده محل مشترک تجمع افراد خانه بوده و نقطه‌ی عطف خانه می‌باشد. در طراحی سالن نشیمن اولین چیزی که باید معلوم شود سبک دکور سقف و دیوارهای سالن میباشد. گاهی افراد فکر میکنند طراحی سقف سالن تاثیری در زیبایی و چیدمان ندارد ولی باید متذکر شویم که یک طراحی زیبا برای سقف با نورپردازی خارق العاده، زیبایی سالن را چندین برابر خواهد کرد. کناف یکی از متریال‌های فوق العاده برای دکور سقف سالن خانه‌ی شماست. با ویژگی‌های منحصر به فرد که این روزها در بین افراد بسیار محبوب شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کناف و ماهیت آن به لینک زیر مراجعه کنید.

کناف چیست؟

پیشنهاد مطالعه: سقف لاکر

این روزها از کناف برای دکور سقف منازل مسکونی، ساختمان‌های اداری، تجاری و درمانی استفاده می‌شود. استفاده از کناف در ساختمان سازی نیاز به اقدامات پیچیده ندارد. کافی است با تیم طراحی معتبری آشنا شوید. هر ایده ای در ذهن برای طراحی سقف دارید ارایه دهید تا بهترین طراحی را برای شما انجام داده و با تیم‌های تخصصی مرحله‌ی نصب انجام شود. شرکت بازسازی و پیمانکاری برج سپاهان در اصفهان با داشتن تیم تخصصی طراح و نصاب حرفه ای با استفاده از متریال با کیفیت هر طرح و ایده ای را برای شما مطابق با ویژگی‌های ساختمان اجرا خواهد کرد.

سقف کناف برای سالن پذیرایی بهترین جایگزین برای گچ کاری است. زیرا ویژگی‌های فوق العاده ای چون وزن سبک، نصب سریع و تنوع در طراحی و امکان نورپردازی را دارد. و البته نسبت به گچ کاری مقرون به صرفه‌تر نیز است. در حقیقت اگر به دنبال متریالی هستید که قیمت مناسب، سرعت کار بالا داشته باشد کناف بهترین گزینه است. این محصول عایق مناسب صوتی نیز بوده و تا حد زیادی از ورود سر و صداهای ناهنجار جلوگیری میکند. البته سقف کناف یک سازه‌ی گچی حساب می‌شود ولی به دلیل قابلیت‌های منحصر به فرد این روزها طرفداران زیادی ییدا کرده است. البته حتما به این نکته توجه کنید که اشخاصی که برای طراحی و نصب انتخاب می‌کنید حتما متخصص بوده و تجربه‌ی کافی داشته باشند. پس حتما به دنبال شرکت معتبر طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان باشید.

طراحی کناف ورودی آشپزخانه قبل از نقاشی و نور پردازی

بعد از نورپردازی و نقاشی

نکاتی درباره نصب کناف سقف

سقف کناف به دلیل قدرت انعطاف پذیری بالا و وزن سبک در برابر زلزله مقاوم است. این محصول اتصالات محکمی دارد به همین دلیل ایمنی بالایی داشته ولی در عین حال کار نصاب با مشکل روبه رو نمیشود. و میتوانند با سرعت نصب را انجام داده و کار تمام شود. این محصولات بر خلاف گچ و خاک نیاز به خشک ندارد و همین موضوع باعث بالا رفتن سرعت اجرا می‌شود.

قدرت رنگ پذیری این متریال دست طراح را برای هماهنگ کردن تمام المان‌های دکوراسیون باز میگزارد. این متریال تا 75 درصد قابلیت بازیافت داشته و قابلیت تعمیر هم دارد. پس بهترین متریال برای بازسازی خانه است.

زمانی که طرح کناف سقف را انتخاب میکنید به برخی نکات توجه کنید. اولین مورد مهم فضای خانه است. اگر سالن نشیمن شما کوچک است نمیتوان از طرح‌های پر حجم و شلوغ استفاده کرد. بلکه هر چقدر طرح کناف سقف ساده‌تر بوده و به رنگ سفید باشد فضا بزرگتر به نظر خواهد رسید. در رابطه با نور پردازی کناف هم در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید که با سایر نکات دکوراسیون هماهنگ باشد.

اهمیت استفاده از سقف کاذب کناف برای سالن نشیمن

این سبک از متریال دکوراسیون خانه‌ی شما را مدرن‌تر و زیباتر خواهد کرد. از مهم‌ترین دلایل استفاده از این کناف قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن نسب به سایر متریال است.  این گونه محصولات هزینه‌های نهایی بازسازی و دکوراسیون را کاهش میدهند در واقع نسبت به متریال‌های قدیمی مثل گچ کاری و رابیتس کاری هزینه‌ها حداقل خواهد شد. بنابراین در زمان بازسازی و پیمانکاری خانه  در اصفهان سعی کنید از متریال جدید استفاده کنید. زیرا علاوه بر هزینه‌ی بالا زیبایی خاصی ندارند.

طرح جذاب سینوسی برای سقف سالن

مزایای سقف کناف

از جمله مزایای سقف کناف این است که در برابر عوامل بیرونی مقاوم هستند. به همین دلیل در برابر زلزله و هرگونه اتفاق از این قبیل خسارت مالی و جانی به حداقل می‌رسد. وزن سبک متریال و حمل و نقل آسان سرعت اجرای کار را افزایش داده و زمان کمتری تلف خواهد شد. این متریال عایق مناسب صوت و حرارت است. در برابر آتش و رطوبت مقاوم بوده و قابلیت انعطاف پذیری و رنگ پذیری بالایی دارند.

سقف‌های کناف انواع متفاوتی دارند که در دسته‌ی سقف‌های کاذب قرار میگیرد. شما با مراجعه به لینک زیر با انواع سقف‌های کاذب آشنا خواهید شد.

انواع سقف کاذب

در نهایت بودجه‌ی شما، فضای خانه و سلیقه‌ی شما است که به طراح ایده می‌دهند چگونه دکوراسیون منزل شما را طراحی کند. قبل از شروع بازسازی خوب تحقیق کنید شرکت معتبر دکوراسیون داخلی در اصفهان را پیدا کرده و با خیال راحت خانه‌ی خود را به آنها بسپارید.



نظرات شما

    افزودن نظر شما